Kocama vermediğim götümü siktirdim

Merhaba adım bahar daha önce itiraf köşesinde iki itirafta bulunmuştum şimdi itiraflarımdan sonra başımdan geçen bir seks olayını sizlerle paylaşmak istiyorum daha önce kocama götten vermediğimi ama başkalarına verdiğimi anlatmıştım çünkü kocamınki hem kalın hemde iriydi ama sonra onada verdim ve çok zevk aldığımı itiraf etmeliyim neyse konumuza dönelim bu kış başlarınhda benden iki yaş büyük olan ablam eşiyle kavga etmiş bize gelmişti geldiğinin ikinci günüydü kocamla sabaha doğru yatak odamızda sevişiyorduk o yine arkadan istiyor bense olmaz sonra veririm bağırırsam ablam duyabilir diyordum beni domaltıp arkadan ammıma girdiğinde kapıda ablamın bizi seyrettiğini gördüm kocam duymasın diye sesimi cıkarmadım biraz git gelden sonra ben boşaldım eşimde içimden çıkarak yüzüme fışkırttı menilerini ben yıkanıp ekmek almak için markete çıktım yirmi dakika kadar sonra eve döndüğümde banyodan inlemeler geldiğini duydum banyonun kapısını açtığımda kocam ablamı domaltmış götünden sikiyordu öylece donakalmıştım o sırada kocam sikini çıkarıp yüzüme baka baka ablamın ağzına boşaldı çıldırmıştım bağırıp çağırıyordum beni kanepeye oturtup şimdi ödeştik sende memlekette götünü başkalarına siktirmişsin bende ablanı siktim hem o kocasından intikam aldı bende seninle ödeştim dedi ablam o gün memlekete döndü iki gün geçmişti bir arkadaşım vardı ona gittim oda evliydi ama kocasını aldatıyor sevgilisine götten veriyordu yani bana öyle anlatmıştı…

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

