Ne göttü ama

Merhaba, adım Zafer 28 yaşındayım 174 boyunda 83 kilo bir gencim İstanbul Avcılar da oturuyorum tombul bayanlardan çok hoşlanıyorum geniş ve büyük kalçalara bayılırım, bence bir kadını etkileyici ve çekici yapan en önemli özellik kalçalar. şişman bir kadınla birlikte olmak da gerçekten benim için hayatın en büyük zevki. Size bir anımı anlatmak istiyorum bir süper markette alışveriş yapıyorum alışveriş arabası ile reyonlar arasında dolaşıyor ve ürünleri tek tek inceleyip ihtiyacım olanları alıyorum marketteki ürün raflarını bilirsiniz alt raflardaki ürünleri alabilmek için ya çömelerek alacaksınız yada eğilip öyle almanız gerekiyor bakliyatların bulunduğu bölümde kadının biri eğilmiş alt raflardaki ürünleri inceliyor bende onun arka tarafındaki alt raflardan pirinç alıyordum ama ben çömelmiştim ve birkaç değişik ürün arasından seçmeye çalışıyordum o arada kadın geri doğru gelmiş arkasına bakmadan bende onun geri geldiğini fark edemedim birden omuzuma doğru poposu dayandı kafamı çevirdiğimde harika bir kalçanın bana doğru yaslandığını fark ettim kadın o arada bana takılınca düşecek gibi oldu bende elimle onu poposundan ittim ve ayağa kalktım bu arada kadında doğrulup bana döndü ve çok afedersiniz çok dikkatsizim özür dilerim koca popomla sizi ezecektim az kalsın diyerek hafif gülümsemeli bir ifadeyle durmadan özür diliyordu bende olabilir canım insanız sorun değil hem ezileceksem böyle güzel bir kalçanın altında kalarak ezilmek çok üzmez beni dedim kadın 35-36 yaşlarında 170 boylarında 85 kilo falan birisi yüzü çok güzeldi gözleri de harika bakıyor insana doğrusu, ilk bakışta onu çok çekici buldum. amannnn neresi güzel dedi, bana soracak olursan harika görünüyor dedim hem bir kadın için vucudunun erkekler tarafından beğenilmesi değilmi önemli olan dedim o da evet ne yapıyorsak aslında erkeklerin bizi beğenmesi ve dikkatini çekmek için yapıyoruz onların bizi güzel bulması ve bakması bizi cezb ediyor aslında doğru söylüyorsun dedi bende gülümseyerek adım zafer dedim ve elimi uzattım bende mine dedi ve elimi sıktı sonra ayrıldık ben alışverişimi tamamlayıp kasaya gittiğimde aradan 8-10 dakika geçmişti onunda kasaya geldiğini farkettim ve orada götünü siktim.

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

