Ah kezban ah

Selam, ben Bayraktar , size Avusturyada başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. Geçici görevle yurt dışına gitmiştim , iyi bir işim var, orda tanıdığım Kezban isminde bir kızla eniştesi vasıtasıyla tanıştım. Baldızının boşanma işlemleri olduğunu yardımcı olup olamayacağımı söyledi. Bende neden olmasın dedim tabiki tanıdıklara yardımcı olacağımı söyledim. Bir gün saat 16 civarı çıtı pıtı çok alımlı ve güzel bir kız iş yerinde beni sorarak geldi. Eniştesinin ismini ismini vererek bana yardımcı alabileceğimi sord. Bende ona tabiki elimden ne gelirse yapacağımı söyledim. Gerekli evrkları tamamlayarak bir kaç gün sonrasına randevu verdim. Bu arada kıza hasta olmuştum, mükemmel bir kız böyle bir kadını arasam bulamazdım. Nasıl etsemde beraber olsam diye planlar kuruyordum. Gün geldi randevu saati gelmeden 15 dakika önce geldi, bürada herkes gitmişti saat 17 civarıydı. Bizim de misafirler için ayırdığımız küçük bir odamız ve içinde ihtiyaclarını gidereceği çay kahve makinası , çekyat falan vardı. İşimiz bittikten sonra ona döndüm ve senin gibi bir kızı nasıl olurda bırakır bu adam, manyakmı , hadi seni bıraksa senin gibi bir kadını nasıl bir daha bulacak gibisinden laflar etmeye başladım. Benim amacım onun aklına ondan hoşlandığımı hissettirmekti tabi sonuç verdide. Yokya ben o kadar güzel değilim desede , ben inatla onun mükemmel bir kadın olduğunu her lafımın arasında söylüyordum. Sana bir kahve yapayımmı dedim, olur dedi. ben de bu fırsattan istifade; hadi yan tarafa geçelim dedim, yan odada kahveyi hazırlarken benim alet kazık gibi olmuştu zaten, ellerim titriyor heyecandan kahveyi hazırlamakta zorluk çekiyordum. Oda anlamış olacak ki çekil kenara şimdi dökeceksin ben yaparım dedi. Tam iki eli dolu iken arkasından yaklaştım ve sarıldım . Ne olacaksa olacaktı artık. ve onu götten siktim

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

