Arabada ormanda evde

selam Herkese Ben ebru,
Almanyada yasiyorum yasim 19. Ben Gecen aya kadar bakireydim… msnden tanidigim Hakanla bulusmaya karar verdim. BIR Cumartesi günü bizim buraya geldi ve önce konustuk yemek , eglendik gezdik, Ben ona bizim sehiri gezdirdim. Sonra Ben ona sordum hic kiz arkadasi oldumu diye oda bana hayir dedi bende ozaman sen kesin bakiresindir dedim evet bakireyim dedi. Ben Igce azmaya basladim amim sulanmaya basladi cok cekici biriydi Zaten camde bile izlerkene amimi oksuyordum. Bende ona dedim bende bakireyim ama senin olmak istiyorum , hakan da saf gibi anlamamazdan geldi. Gel dedim arabaya bin bizim ordaki ormana gidiyoz dedim bindik ormana gittik arabayi cekti Ciminin üstüne oturduk soyunamya basladik.

Ben onunkini oksaya oksaya kaldirdim ve soydum sonra birbirimizi yalamaya basladik ve cok zevk aliyordum beni oksarkana. Siki büyük degildi ama güzeldi. Yaladikdan sonra Amima soktu ama cok zor oldu acilar icinde kivraniyordum hic zevk alamiyordum aci yüzünden ama birden delindi ve kan akmaya basladi. Etegime damlamis kanlar ve Döller ve ben farkina varmadim. Beni siktikden sonra bizim eve gittik evde aksamlari kimse olmiyordu. Beni sikerkene yatagimda uyuya kalmisiz.. Babamgil gelincesi camdan kacti hemen .. Benim kanli etek oturma odasinda kalmis Annem görmüs Kizim bu ne dedi bana bende mecbur kaldim anlllatim annemden gizlim olmaz. Artik beni ve Annemi beraber siker bazenleri de Arkadaslarimi da cagiririm
EBRU

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

