Benim araba bozulunca sex yaptık

O gün Ahmetle otobüse binmiştim. Otobüs cok kalabalıktı Ahmet arkamdaydı arkamdan yavaş yavaş sürtmeye başlamıştı. Sertleşmeye başladığını farket ediyordum bir şey söylüyemiyordum ineceğim durağa kadar sesimi çıkarmadım. Ondan sonra başka bir otobüse binip gittim artık, O gün ben de bir istek olmuştu deneyim mi diye yarın okula yine otobüsle geldim.. Yine Ahmetle beraber otobüse binmiştik ama eteyim kısaydı.. Dünkü gibi ikimizde ayakta kalmıştık. Arkamda sertleşmş aletini bana bastırıyordu. Seslenmediğimden cesaret alıp bacaklarıma eliyordu. Ben onun taş gibi aletine elimi sürüyordum. Ama kısa sürmüştü…! Artık arabamı tamirden almıştım. Birgün benim Zafer adın da öğrencim var dı benimle konuşmak için laboratuvar odasına götürdü.Özel olduğunu söyledi bana sorunlarının olduğunu konuşmak istiyordu. Ahmetin sıra arkadaşıydı odaya gittik! Sonra ve bir yakın arkadaşıyla geldi. Odanın kapısını kilitlemişti. Ahmet saçımdan tutup dudaklarımdan öpmeye başladı eleriyle gögüslerime dokunuyordu onları sıkıyordu. Diye arkadaşları eteğimi sıyırıyordu. Ahmet beni yüzüstü cevirdi siyah külotumu cıkardı. Götümü ve vajinamı yaramya başladı.Zafer aletini agzıma veriyordu. Birden taş gibi olmuştu. ZAfer gögüslerimi emiyor ben se tekar Ahmetin aletini yalıyordum sonra zoralyıp götüme aletini soktu sonra ise zafer amıma başlamıştı ama zevk alyıordum.. Gögüslerime aktım yarıyordu hoşlanıyordum bir kaç bosda boşaldım iş bitmişti

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

