Hiç göt sikmemiştim

Merhabalar… Bundan iki sene eveldi. Ben ek iş yapmaya başlamıştım, ek iş yaparak bütçeyide bayağı düzeltmiş sıra ek sevgiliye gelmişti… Evli olmama rağmen bir türü sexe doyamıyordum.
Ama bütün aramalarıma rağmen birtürlü sevgili bulamıyordum. Yakışıklı sayılırım paramda var, arabamda var ama sevgili bulamıyordum, nedenini bir türlü anlayamamıştım, taki bir sevgilim oluncaya kadar ona sorduğumda cok çekingen olduğumu öğrendim.

Neyse gelelim mevzuya…Birgün işim gereği evlerde satılan malların ücretlerini topluoyrdum.İki katlı bir evden ücret almam gerekiyordu, kapıyı çaldım yaklaşık 20 yaşlarında başı kapalı bir bayan kapıyı açtı, yanında da 4 yaşlarında bir kız cocuğu vardı. Buyrun dedi fakat ikimizde birbirimizden gözlerimizi alamaz olmuştuk,benim gözüm bir ara kalçalarına kaydı, eteğinin yanındaki fermuarı açık kalmıştı,kalçası gözüküyordu…..O an kalbim o kadar hızlı atmaya başlamıştıki sizlere anlatamam. Ben alacağım parayı unutmuş kadınla sohbete dalmıştım. Onunda benimle sohbet etmek istediği belli oluyordu. Birbirimizle koyu sohbete dalmışken yanımıza yaşlı bir bayan geldi, Gülün kaynanasıymış bende oradan ayrılmak zorunda kaldım. Ama parayı alamamıştım ilk defa para alamadığıma bu kadar seviniyordum.

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

