Kuzenimin karısı

Öncelikle ben adanada yasayan universite örgencisiyim yasım 21 bundan 3 ay öncesınde gerçeklesen bi olayı anlatacam ben çok nadir bi şekilde köye giderim yılda toplasan 3-4 defa yine köye gittigimiz bi günde (gittigimizde en az 2 gece kalırız) kurban bayramıydı ve sülalecek toplanıp bayramlasmalar falan tamamlandıktan sonra ben kuzenımle konusmaya basladım çok agır bii işte çalıstıgından fazla görüsemezdık bayramlara bile gelemezdi o derece ama karısıyla çok iii konusurduk aramız iiiyiydi anlayacagınız ama aklımda hiç kötülük yoktu kuzenımın annesi gilde kalmaya karar vermiştim o gun evde kuzenımın karısı kuzenımın annesi(yengem) ve kuzenımın kız kardesi var dı oda harıka bi vucuda sahıptır neyse o aksam herkes dagıldıktan sonra klasık bi cig köfte yapma olayımız vardır onu yapıyorduk ben yoguruyordum kızlarda etrafımda esyaları getiriyorlardı bu arada hep arkamdan geçmek zorunda kalıyorlardı ve etekleri bacakları bazen popoları bana çarpıyordu her çarpıtsa daha beter azıyordum bunu fark eden ilk kişi kuzenımın kız kardesi olmustu şeyim kabarmıstı ama oturuyor oldugumdan fark edilmez zannediyordum ama nafile belli olyormus benım fuzze cosmus anlayacagınız bu arada işimi bitirmiş ayaga kalkıp elimi yıkamam gerekiyodu ama fuze kalkısa hazır oldugundan kalkamıyordum bunu fark eden kız kuzen ( ona artık bi takma ad lazım sevim olsun) sevim bana hadi kalk diyip hemen önumde sırtı dönuk durdu bende onu siper ederek lavaboya dogru hareketlendım biraz acele haeket ediyordum ki sevim birden durdu benım fuze tabiî ki bu acil durusu ayak uyduramadı ve gum iiiyice hissettirdi sevim arkasını dönup gulumsedi neyse ben elimi yıkayıp fuzeyi biraz indirdikten sonra içeri girip çig köftemi yedim sonra sigara içmek için arka odaya geçtim sigaramı içerken sevim içeriye girdi ve ne oldu benden kaçıyormusun dedi tabiî ki hayır dedim hem senden neden kaçayım ki dedim ne bilim az kalsın benı sıkıyordun belki ondandır dedi bende bir an utandım ama yanlıs bi şey oldugu için ama sonra dedım öyle ayak üstü senı nasıl sıkeyimki dedim o da bana o zaman sende ayak üstü yapma demesiyle birlikte bir birimize kenetlendik ama sadece öpüsüyorduk kapı aralıklıydı fark etmemısız kuzenım karısı bizi izliyormus neyse ben sevimle öpüsürken sevim benım fuzeyi çıkarıp elinde oynamaya basladı bende onunkını oksuyordum derken utsunu çıkarmaya çalıstım o hayır olmaz dedi burada ve şu anda olmaz dedi tamam o zaman dedim ama manyak bi şekilde azmıstım o geceyi nasıl geçirecegimi düsünüyordum

neyse ben fuzeyi indirdikten sonra içeri girdim ve iki kızda bana yiyecek miş gibi bakıyorlardı hadi sevim tamam da kuzenımın karısına ne oluyodu o mutfaga gidince arkasından gittim ve sordun nasılsın bir hos duruyosun dedım o hiç bi şey demeden sadece gece 1 de salonda ol dedı hayret ettim ama merak ediyordum saat gece 1 de salona girdim ışık kapalıydı ısıgı açtıgımda kuzenımın karısı karsımdaydı ve ustunde kuzenımın bi geceligi biraz bol geliyordu ama daha sexy gözüküyordu ben ne oldu benı neden buraya çagırdın dedigimde ben seni ve sevimi gördum bide senın kucuk Mustafa nıda dedi eee dedım ne olmus bunda ne istiyorsun dedım benıde yapmanı istiyorum dedi bu arada ben ona çok yaklasmıstım ve sarıldım beline muhtesem bi 10 dk kadar öpüstük sonra ben onun utsunu çıkardıgımda sutyen yoktu yalamaya baslamıstım kız bana küçük inlemerler karsılık veriyor idi daha sonra esofmanın alt tarafınıda çıkardım buhtesem bi kılot vardı onu çıkardım ve onun meyvesini yalıyordum muhtese bi haz alıyrdum karsımdakıde o zevkı alıyordu inlemelerinden belliydi sonra benı bi çırpıda soydu ve füzemi emmeye basladı hepsını azgına alamıyordu fakat mhtesem bi zevk veiyordu sabahtan kalan cosmuslukla hızla azgına bosaldım bi çogunu yuttu ama hepsini degil derken ben onu ters cevirip arkadan içine giriyordum bu pozisyondan çok zevk alırım önceleri çok yavas ama kökune kadar sonra çok hızlı bi şekilde içine giriyordum muhtesem bi zevk aldıgı bi gerçek ti bu sırada bi kez bosaldıgını hıssettim sonra biraz durup ayaga kalkıp onun bacak arasına girip duvara dayadım içinde gitgellerle ve muhtesem öpüşmemizle ben ikinci bosalmamı yapacakken çıkarıp azgına tekrar bosaldım bu sefer hepsini yuttu ve yalamaya devam etti seyim tekrar sertlesince ben bu sefer ben kanepenın üzerine yattım o ustume çıktı kız bu arada içinci bosalmasını tamamlamıstı çok seksiydi gögüslerinin harketleri beni coşturuyordu bu şekilde kızı 4 defa boşalttım ama ben yalnızca 2 de kaldım muhteşem bir zevkti buna benzer çok defa seviştik kuzenimin karısıyla tabi bu olaydan sonra köye daha sık gidip daha sık sevişiyorum

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

