Meltem ve benim 21 cm’lik oğlan

günlerden salı üni çıkışı kız arkadaşımı eve getirdim birlikte film izliycektik ona ne içersin diye sordum su diye cevap verdi bende güldüm su yok dedim o ısrarla su istiyordu her neyse suyu getirdim sonra dvd ye bi film koyduk birlikte izlemeye başladık daha önce hiç cinsel ilişkiye girmemiştik ilişkiyi bırak dudaktan bile zorla öpüyordum ama çok güzel bir kız bunu söylemek gerekir neyse filmi ziliyoruz filmin ortasında sex sahnesinin olduğunu bilmiyordum bi anca sesler gelmeye başladı ahhh ahhhhh diye sesler çıkıyodur meltem benm yüzüme baktı ne bu dedi beni bunun içinmi davet ettin dedi bana ben ısrarla sevişmek istiyordum benim oğlan taş gibi olmuştu meltem mızmızlandı sonra filmi görünce oda istiyordu sanki gözlerine bakınca gel beni sik diyordu sanki yavaşca fermuarımı açtım ve 21 cm uzunluğundaki yılanı ellerine tutturdum bi yandan göğüslerini sıkıyordum daha sonra üstüne atladım ve arkadan girdim 2 saat boyunca seviştik adeta sok sok diye bağırıyordu onu siktiğim gibi başkasından zevk almamıştım ve hala onunla beraberim 5 yıldır her nekadar falafoş olsada idare ediyoruz🙂

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

