Teyze kızı ile ilk gecemiz

Teyzem bursaya arkadaşının düğününe gittiğinde 17 yaşındaki teyze kızı elif derslerinin yoğunluğu yüzünden evde yanlız kaldığı için bana telefon açtı dedi ben evde yanlızım teyzeme desene bugün bizde kal geceleri ben çok korkarım, dedim akşama doğru gelirim, 2 tane korku flimi aldım, flime bakerken içerim diyede 6 tane bira cips falan aldım saat 6 ya doğru eve gittim kapıyı çaldım okuldan yeni geldi için sanırım forması hala üzerindeydi içeri girdik yemek falan hazırlamış oturduk yedik, dedim flim aldım izleyelim diye izlermisin, içeriği ne diye sordu dedim korku flimmi, ya ben çok korkarım ama olsun izleyelim dedi, çerezleri tabakalra koydu bardak falan getirdi hemen koltuğa yüzü koyun oturdu flmi izlemek için bende başladım biraları yuvarlamaya aradada ona bakıyorum öylesine ama korktuğu çok belli, bir süre sonra dedi ya nasıl içiyorunuz onu, bende dedim çok güzel sanada açayım bişi olmaz, hay demez olaydım hayatında ilk kez içiyormuş 2. cdyi takmadan biralarımız bitti başka yokmu diye sordu bende dedim hemen şu yakın bayiden alıp geleyim, dışarı çıkıp 6 tane daha alıp geldim, odaya girdim baktım elif tvnin karşısındaki koltuğu açıp yatak hazırlamış, üzerinde gecelikle odaya girip çıkıyor aama ayakta zor duruyor geldi kendine bira açtı içmeye başladı, sonra benim uykum var ben yatacağım, bende dedim birazdan çıkarım, hayır çıkma ben korkarım dedi tamam dedim kalayım, o yattı, flim bitince biranında etkisiyle benimde uykum geldi, gece lamasını yaktım üzerimi çıkıyorum o sıra yatağa doğru baktım elifin üstü açık geceliği yukarıya doğru sıyrılmış beyaz küloduna kadar gözüküyor bir an ona karşı içimde dayanılmaz bir istek uyandı, yatağa uzandım sırtı bana dönüktü bende ona doğru sokuldum sikimi arkasına yasladım elimide kazayla olmuş gibi bacakalrının arasına soktum bir süre sonra yavaş yavaş yukarıya doğru çıkmaya başladım elif kımıldıyor ama sanırım uyuduğundan anlamıyordu yaptıklarımı sonra yavaşça elini alıp kilotumun içine soktum ve kazık gibi olan sikimi eliyle kavramasını sağladım hala uyuyordu, ama eli hala sikimi tutuyordu, sonra yavaşça bacaklarını biraz ayırıp elifin kilodundan içeri elimi soktum yeni traş olduğu için sanırım kadife gibi elim aşağılara doğru kaydi başladım amına elimle sürtmeye amı iyice ıslandı ve sonra dayanamayıp parmağımı içerilere doğru yavaş yavaş sokmaya başlayınca birden elif uyandı, ne yapıyorsun dedi, dedim eline baksana elin nerde ilk sen başladın bende dayanamayıp sana karşılık verdim, ne olur kimseye söyleme bunu ne istersen yaparım lütfen deyince, korkma söylemem hadi kaldığımız yerden devam edelim dedim, tamam dedi ama kimseye söylemek yok bunları diye yalvarmaya başladı, korkam dedim kimseye söylemem dediğimde rahatladı sanırım üstündeki herşeyi çıkardı yatağa uzandı, bende soyundum bu çok büyük canım yanar sadece sürtermisin ne olur dedi ama benim aklım o kazığı onun derinliklerine hem önden hem arkadan gömmekti sonunu düşünmedim ne olacksa olsun bir dahamı gelecez dünyaya dedim içimden ve bacakalrını ayırdum dilimle amını yalamaya başladım elif iyice kudurdu kesik kesik çığlıklar atıyor başımı iyice kendine çekiyordu bazen nefes alamayacak duruma geliyordum ama zevkten hiç bu kadar yüksekelrde uçmamıştım onunda uçmadığı herhalidnen belliydi, elifi iyicekıvama getirdikten sonra üzerine uzandım ve sürtmeye başladım ama dayanamıyordum içine girmekten başka bir düşüncem yoktu, sonra bir cesaret yavaşça deliğine yerleştirdim tüm gücümle abandım, nasıl çığlık attı komşular duyacak diye korktum, dedi çabuk kalk çok acıyor her yer kan olacak korkuyorum lütfen çıakr diye yalvarıyor ama o an çıkarsatm bir daha sokamayacağımı bildiğim için duymazlıktan gelip elifi iyice bcakalrımla kilitledim ve hızlı hızlı gidip gelmeye başladım bir yandanda ufacık göğüslerini yalayıp ısırmaya öyle bir ısıryordumki diş izlerinden kıpkırmızı oldu o kadar dardıki amı sanki içeriden biri avcuyla sıkıyormuşçasına acıyordu ama dinleyen kim göğüslerinden kulak memelerine boynuna geçtim o kokusu beni iyice çıldırttı, kuvvetlice gidip gelmeye başladım ikimizden çıkan sıvıların aramızdda kalmasıyla çıkan o ses odada yankılanıyordu zaten kıza bir süre sonra elifte karşılık vermye başlayınca onun verdiği hazla kuvvetlice nasıl boşaldım sanki içimde ne var ne yok sikimden elifin amından içeri giriyordu, dedim banyoya gir sen oranı soğuk suyla iyice temizle hamile kalma kötü olur dedim, elif önden girdi bende bir sigara içtikten sonra arkasından girdim, ve kaldığımız yerden devam ettik ama banyodada şampuanın azizliğe uğrayıp arkasındanda siktim, size onunla geçen her anımı anlatacağım merak etmeyin ;

About erotikhikayeleri

Erotik hikaye blog
Bu yazı Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

